я

大眼ID:阿程咯係 IG:cheng.w.t1027

The Last Of The Real Ones - Fall Out Boy

肥肠适合蝙超了🌝🌝🌝

分享歌词:
I was just an only child of the universe,
我曾经只是茫茫宇宙中的一个平凡的孩子,

And then I found you,
直到你的出现,

And then I found you,
改变了这一切,

You are the sun and I am just the planets,
你好似耀眼的太阳 而我便如行星围绕着你,

Spinning around you,
日复一日,

Spinning around you,
旋转不已,

You were too good to be true,
你的美好已经超越了这现实,

Gold plated,
外表仿佛镀金一般,

But what's inside you,
但你的内在又是怎样的呢,

But what's inside you,
但你的心里又在想什么呢,

I know this whole damn city thinks it needs you,
我明白这整个该死的城市都觉得你不可或缺,

But not as much as I do,
可他们的需求不及我的丝毫,

As much as I do,
不及我的万分之一,

Cause you're the last of a dying breed,
因为你就是这濒临灭亡的族群中最后的子嗣,

Write our names in the wet concrete,
把我们的名字刻在那潮湿的混凝土上,

I wonder if your therapist knows,
不知你可曾在你的心理咨询师面前,

Everything about me,
提及我的一切事迹,

I'm here In search of your glory,
我在此处搜寻着你所遗落的荣耀,

There's been a million before me,
前路仍有昔人留下的无数足印,

That ultra kind of love,
那一份永无止境的浓浓爱意,

You never walk away from,
将永远伴随着你经历人生的旅程,

You're just the last of the real ones,
只因你是在现实分崩离析后的生命体,

You're just the last of the real ones,
只因你是无尽世界中最为真实的存在,

You're just the last of the real ones,
只因你是现实褪尽后仅存的最终产物,

You're just the last of the real ones,
只因你是藏身于繁华盛世的一抹真实,

You're just the last of the real ones,
只因你是在残酷现实中最后的幸存者,

I am a collapsing star with tunnel vision,
我只是颗眼中并无他物的陨落之星,

But only for you,
但那也只是为你,

But only for you,
只是为了你一人,

My head is stripped just like a screw that's been tightened too many times,
我被剥落的头脑如同一个被拧得太紧的螺丝一般,

When I think of you,
每当我想起你,

When I think of you,
每当你出现在我脑海,

I will shield you from the waves,
我会在风雨面前成为你坚强的护盾,

If they find you,
如果他们将你逼至穷途末路,

I will protect you,
我会拼尽一切保护你,

I will protect you,
会用我一切去守护你,

Just tell me tell me tell me I am the only one,
就请告诉我吧 你心中除我外再无他人,

Even if it's not true,
即便只是句谎言,

Even if it's not true,
哪怕骗我也无妨,

Cause you're the last of a dying breed,
因为你就是这濒临灭亡的族群中最后的子嗣,

Write our names in the wet concrete,
把我们的名字刻在那潮湿的混凝土上,

I wonder if your therapist knows,
不知你可曾在你的心理咨询师面前,

Everything about me,
提及我的一切事迹,

I'm here In search of your glory,
我在此处搜寻着你所遗落的荣耀,

There's been a million before me,
前路仍有昔人留下的无数足印,

That ultra kind of love,
那一份永无止境的浓浓爱意,

You never walk away from,
将永远伴随着你经历人生的旅程,

You're just the last of the real ones,
只因你是在现实分崩离析后的生命体,

You're just the last of the real ones,
只因你是无尽世界中最为真实的存在,

You're just the last of the real ones,
只因你是现实褪尽后仅存的最终产物,

You're just the last of the real ones,
只因你是藏身于繁华盛世的一抹真实,

You're just the last of the real ones,
只因你是在残酷现实中最后的幸存者,

I'm here at the beginning of the end,
我不曾离开半步 从始至终,

The end of the infinity with you,
直至永生永世的终点,

I'm here at the beginning of the end,
我不曾离开半步 从始至终,

The end of the infinity with you,
直至永生永世的终点,

I'm done with having dreams,
我受够了去做不切实际的梦想,

The thing that I believe,
梦到那些我所信仰的东西,

You drain all the fear from me,
而你将我的恐惧如数驱散,

I'm done with having dreams,
我受够了去做不切实际的梦想,

The thing that I believe,
梦到那些我所信仰的东西,

You drain the fear from me,
而你将我的恐惧如数驱散,

Cause you're the last of a dying breed,
因为你就是这濒临灭亡的族群中最后的子嗣,

Write our names in the wet concrete,
把我们的名字刻在那潮湿的混凝土上,

I wonder if your therapist knows,
不知你可曾在你的心理咨询师面前,

Everything about me,
提及我的一切事迹,

I'm here In search of your glory,
我在此处搜寻着你所遗落的荣耀,

There's been a million before me,
前路仍有昔人留下的无数足印,

That ultra kind of love,
那一份永无止境的浓浓爱意,

You never walk away from,
将永远伴随着你经历人生的旅程,

You're just the last of the real ones,
只因你是在现实分崩离析后的生命体,

You're just the last of the real ones,
只因你是无尽世界中最为真实的存在,

You're just the last of the real ones,
只因你是现实褪尽后仅存的最终产物,

You're just the last of the real ones,
只因你是藏身于繁华盛世的一抹真实,

You're just the last of the real ones,
只因你是在残酷现实中最后的幸存者。


分享Fall Out Boy的单曲《The Last Of The Real Ones》: http://music.163.com/song/505828550/?userid=368476681 (来自@网易云音乐)

评论
热度 ( 28 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© я | Powered by LOFTER